
Prasknuté potrubie, únik plynu, výpadok elektriny alebo výťah mimo prevádzky – to sú situácie, ktoré si vyžadujú okamžité riešenie. V takýchto prípadoch je dôležité, aby boli obyvatelia informovaní a správca pripravený konať.
| Otázka | Odpoveď nájdete v sekcii |
|---|---|
| Aké havárie sú najčastejšie v bytových domoch? | Úvod |
| Čo má urobiť vlastník, keď dôjde k havárii? | Čo robiť pri havárii |
| Akú úlohu má správca? | Úloha správcu |
| Ako sa na havárie pripraviť a čo pomáha prevencii? | Prevencia |
Zabezpečiť bezpečnosť:
Kontaktovať správcu alebo havarijnú službu:
Informovať susedov:
Správca má mať zmluvne zabezpečené nonstop havarijné služby pre najčastejšie problémy. Tiež by mal:
Dobrý správca má systém, ktorý minimalizuje škody a zároveň informuje obyvateľov, čo robiť, aby ostali v bezpečí.
Sme členom:

MYSME s.r.o. 2025. Všetky práva vyhradené.